Paket & priser
Priserna gäller för mässorna Lösningar för Offentlig Sektor, Upphandlingsdagarna, e-Hälsa+MVTe och Framtidens Hälso & Sjukvård
Monterpaket
Anmälningsavgift
9 900 KR
Obligatorisk
Inkluderar:
Företagsnamn och logotyp i utställarlistan på webbsidan
Företagsnamn i utställarlistan i appen
Utställarförsäkring
Scanningverktyg för besökarregistrering i er monter
Marknadsföringspaket
Egen registreringslänk för att bygga besökarlista
Utställarutbildning
Anmälningsavgift
15 900 KR
Uppgradering
Inkluderar:
Företagsnamn och logotyp i utställarlistan på webbsidan
Företagsnamn i utställarlistan i appen
Utställarförsäkring
Scanningverktyg för besökarregistrering i er monter
Marknadsföringspaket
Egen registreringslänk för att bygga besökarlista
Utställarutbildning
2 konferensbiljetter
2 mingelbiljetter
Företagslogga på hemsidans första sida
Företagslogga på mässguiden som delas ut i mässans entré
9 KVM
39 900 KR
Inkluderar:
Matta
Väggar
2 Spottar
1 Eluttag
12 KVM
49 140 KR
Inkluderar:
Matta
Väggar
3 Spottar
1 Eluttag
16 KVM
65 520 KR
Inkluderar:
Matta
Väggar
4 Spottar
1 Eluttag
20 KVM
81 900 KR
Inkluderar:
Matta
Väggar
5 Spottar
1 Eluttag
24 KVM
98 280 KR
Inkluderar:
Matta
Väggar
6 Spottar
1 Eluttag
Hörnmonteravgift tillkommer vid två öppna sidor 3.500 kr. För övriga monterpaket kontakta oss för offert. Alla priser är exklusive moms.
Partnerpaket
HUVUDPARTNER
215 000 KR
Ta din synlighet till nästa nivå som huvudpartner. Maximera exponeringen och stärk varumärket med ett omfattande förmånspaket.
Synlighet som huvudpartner i all marknadsföring för hela eventet
Keynote i konferensen
Talartid på öppna scenen
Besöksdatabasen från era talarsessioner
Anmälningsavgift
Upp till 30 kvm monter
Marknadsföringsmaterial
Matta
Väggar
8 Spottar
1 Eluttag
10 konferenspass
50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder
KONFERENSPARTNER
190 000 KR
Bli konferenspartner och öka synligheten, skapa affärsmöjligheter och bygg starka relationer med ett förmånspaket som gör skillnad.
Synlighet som konferenspartner i all marknadsföring för hela eventet
Programpunkt i konferensen
Talartid på öppna scenen
Besöksdatabasen från era talarsessioner
Anmälningsavgift
Upp till 24 kvm monter
Marknadsföringsmaterial
Matta
Väggar
6 Spottar
1 Eluttag
6 konferenspass
50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder
EVENTPARTNER
159 000 KR
Bli eventpartner och ta plats i rampljuset. Paketet ger dig synlighet, affärsmöjligheter och relationer genom monter, scenmedverkan och bred marknadsföring.
Synlighet som eventpartner i all marknadsföring för hela eventet
30 min anförande på en av våra öppna scener
Anmälningsavgift
Upp till 20 kvm monter
Marknadsföringsmaterial
Matta
Väggar
5 spottar
1 eluttag
4 konferenspass
50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder
SCENPARTNER
183 000 KR
Som scenpartner får du bred loggaexponering på och runt scenen samt i mässhallen, vilket maximerar din synlighet och stärker din närvaro under eventet.
Synlighet som scenpartner i all marknadsföring för hela eventet.
Logotypsynlighet: Takvepan över scenen.
Logotypsynlighet: Väggen bakom den digitala-skärmen.
Logotypsynlighet: Logotyp på alla stolsryggar vid scenen.
Logotypsynlighet: På två roll-ups eller skyltar som visar scenprogrammet.
Talartider: Två tidspass på max 30 minuter vardera, för talare, samtal, workshops eller andra inslag.
Redaktionellt innehåll: Publicering av en text om er i vårt nyhetsbrev inför mässan.
Marknadsföring: Exponering av ert företag och logotyp i allt material som marknadsför scenprogrammet (t.ex. på webbplatsen).
MINGELPARTNER
194 000 KR
Bli värd för mässans kvällsmingel. Här kan du på ett enkelt sätt marknadsföra och exponera ditt företag där samtal görs under avslappnande och trevliga former. OBS: Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.
Synlighet som mingelpartner i all marknadsföring för hela eventet.
Alla anmälda hämtar sin mingelbiljett i er monter.
Värdskap: Hälsa gäster välkomna vid öppningen och tacka dem vid kvällens avslutning.
Maximal exponering: Synlighet under branschminglet, exempelvis på storbildsskärmar, bord, stolar och vepor (produktion ingår ej).
Reklamplats: Möjlighet att placera roll-ups och dela ut erbjudanden, reklamblad eller giveaways (produktion ingår ej).
Logotypprofilering: Logga på program, menyer, servetter och bordsryttare (produktion ingår ej).
Mingelbiljetter: Ett paket med 10 biljetter.
Kunddatabas: Kontaktuppgifter till alla mingeldeltagare.
Omnämnande: Synlighet vid presentationer och uppträdanden.
Marknadsföring: Logga i all kommunikation som rör minglet, både före och under evenemanget.
Syns i talarprogrammet
TALARTID I KONFERENSEN
79 000 KR
Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.
Säkra er plats som en viktig del av konferensprogrammet och nå en engagerad och relevant målgrupp! Med detta paket får ni en unik möjlighet att hålla ett 45-minuters seminarium under konferensen, där ni kan dela med er av er expertis, presentera innovativa lösningar eller skapa dialog kring aktuella ämnen.
Seminariet är öppet för alla konferensdeltagare och ger er en utmärkt plattform för att bygga relationer, inspirera och positionera ert företag som en ledande aktör inom er bransch.
SCENTID - ÖPPNA SCENEN
29 000 KR
Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.
Arrangera ett 30-minuters öppet anförande på våra fokusscener och nå både konferensdeltagare och mässbesökare. Detta är en fantastisk möjlighet att dela er expertis, presentera era lösningar eller skapa dialog kring viktiga ämnen inför en bred och engagerad publik.
Exponeringspaket
REGISTRERINGSHALLEN
120 000 KR
Foliera och branda hela nedre registreringshallen. Tillgång till diskarna, golv och väggar.
CAFÉEXPONERING
99 000 KR
Dekorera caféet med ditt material. Ta med eget material som muggar, servetter, bordsryttare med mera.
SKÄRMAR OVANFÖR GARDEROBEN
10 000 KR/styck
Ovanför garderoben finns 4 st skärmar som passar utmärkt för exponering utav ert företags varumärke.
EXPONERING AV TOALETTERNA
55 000 KR
Partnern dekorerar toaletterna. Partnern tar med eget material som tvål, handdukar, blommor, annat material.
TRAPPREKLAM
30 000 KR
Till vänster om registreringsdiskarna i entréhallen. 1 trappa – 15 steg.
VATTENPARTNER
50 000 KR
Alla vattenflaskor som delas ut i entréer och vid scener har partners logga. Partnern levererar färdiga flaskor.
NAMNBRICKOR
50 000 KR
Få ert företags logga tryckt på deltagarnas namnbrickor som de bär med sig under mässans två dagar.
BADGEBAND
75 000 KR
Partners logga tryckt på alla nyckelband som används av deltagare. Partner levererar 3 000 stycken band. Exklusivt för ett företag.
FASADVEPA
35 000 KR
Partnern kan hänga upp en vepa utanför Kistamässan vid huvudentrén.
GLASVÄGG VID TOALETTERNA
30 000 KR
Exponering på de frostade glasen utanför toaletterna. I priset ingår 2 st dekaler i format: BxH 1000 x 1700 mm.
FLAGGA VID HUVUDENTRÉN
25 000 KR
Partnern har sin företagsflagga utanför Kistamässans huvudentré. Partnern levererar färdiga 5 stycken flaggor med format: 2,6 x 1,7 m.
PROFILERING PÅ GOLV
50 000 KR
Print på laminerad golvdekaler vid huvudentré /entrétorget och vid hallarna istället stället för gångmatta. I priset ingår 4 stycken golvdekaler i format: 2 x 1 m.
Kontakta oss
för mer information
Kalle Gustavsson
Sales Manager
Lösningar för Offentlig Sektor och Upphandlingsdagarna
+46 (0)707 32 67 00
Stefan Johansson
Sales Manager
Framtidens Hälso & Sjukvård och e-Hälsa+MVTe
+46 (0)706-93 88 00
Emil Lundin
Sales Manager
Framtidens Hälso & Sjukvård och e-Hälsa+MVTe
+46 (0)735 04 53 05