Paket & priser

Priserna gäller för mässorna Lösningar för Offentlig Sektor, Upphandlingsdagarna, e-Hälsa+MVTe och Framtidens Hälso & Sjukvård

Monterpaket

Anmälningsavgift

9 900 KR

Obligatorisk

Inkluderar:

Företagsnamn och logotyp i utställarlistan på webbsidan

Företagsnamn i utställarlistan i appen

Utställarförsäkring

Scanningverktyg för besökarregistrering i er monter

Marknadsföringspaket

Egen registreringslänk för att bygga besökarlista

Utställarutbildning

Anmälningsavgift

15 900 KR

Uppgradering

Inkluderar:

Företagsnamn och logotyp i utställarlistan på webbsidan

Företagsnamn i utställarlistan i appen

Utställarförsäkring

Scanningverktyg för besökarregistrering i er monter

Marknadsföringspaket

Egen registreringslänk för att bygga besökarlista

Utställarutbildning

2 konferensbiljetter

2 mingelbiljetter

Företagslogga på hemsidans första sida

Företagslogga på mässguiden som delas ut i mässans entré

9 KVM

39 900 KR

Inkluderar:

Matta

Väggar

2 Spottar

1 Eluttag

12 KVM

49 140 KR

Inkluderar:

Matta

Väggar

3 Spottar

1 Eluttag

16 KVM

65 520 KR

Inkluderar:

Matta

Väggar

4 Spottar

1 Eluttag

20 KVM

81 900 KR

Inkluderar:

Matta

Väggar

5 Spottar

1 Eluttag

24 KVM

98 280 KR

Inkluderar:

Matta

Väggar

6 Spottar

1 Eluttag

Hörnmonteravgift tillkommer vid två öppna sidor 3.500 kr. För övriga monterpaket kontakta oss för offert. Alla priser är exklusive moms.

Partnerpaket

HUVUDPARTNER

215 000 KR

Ta din synlighet till nästa nivå som huvudpartner. Maximera exponeringen och stärk varumärket med ett omfattande förmånspaket.

Synlighet som huvudpartner i all marknadsföring för hela eventet

Keynote i konferensen

Talartid på öppna scenen

Besöksdatabasen från era talarsessioner

Anmälningsavgift

Upp till 30 kvm monter

Marknadsföringsmaterial

Matta

Väggar

8 Spottar

1 Eluttag

10 konferenspass

50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder

KONFERENSPARTNER

190 000 KR

Bli konferenspartner och öka synligheten, skapa affärsmöjligheter och bygg starka relationer med ett förmånspaket som gör skillnad.

Synlighet som konferenspartner i all marknadsföring för hela eventet

Programpunkt i konferensen

Talartid på öppna scenen

Besöksdatabasen från era talarsessioner

Anmälningsavgift

Upp till 24 kvm monter

Marknadsföringsmaterial

Matta

Väggar

6 Spottar

1 Eluttag

6 konferenspass

50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder

EVENTPARTNER

159 000 KR

Bli eventpartner och ta plats i rampljuset. Paketet ger dig synlighet, affärsmöjligheter och relationer genom monter, scenmedverkan och bred marknadsföring.

Synlighet som eventpartner i all marknadsföring för hela eventet

30 min anförande på en av våra öppna scener

Anmälningsavgift

Upp till 20 kvm monter

Marknadsföringsmaterial

Matta

Väggar

5 spottar

1 eluttag

4 konferenspass

50% rabatt på konferenspass/biljetter till er och era kunder

SCENPARTNER

183 000 KR

Som scenpartner får du bred loggaexponering på och runt scenen samt i mässhallen, vilket maximerar din synlighet och stärker din närvaro under eventet.

Synlighet som scenpartner i all marknadsföring för hela eventet.

Logotypsynlighet: Takvepan över scenen.

Logotypsynlighet: Väggen bakom den digitala-skärmen.

Logotypsynlighet: Logotyp på alla stolsryggar vid scenen.

Logotypsynlighet: På två roll-ups eller skyltar som visar scenprogrammet.

Talartider: Två tidspass på max 30 minuter vardera, för talare, samtal, workshops eller andra inslag.

Redaktionellt innehåll: Publicering av en text om er i vårt nyhetsbrev inför mässan.

Marknadsföring: Exponering av ert företag och logotyp i allt material som marknadsför scenprogrammet (t.ex. på webbplatsen).

MINGELPARTNER

194 000 KR

Bli värd för mässans kvällsmingel. Här kan du på ett enkelt sätt marknadsföra och exponera ditt företag där samtal görs under avslappnande och trevliga former. OBS: Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.

Synlighet som mingelpartner i all marknadsföring för hela eventet.

Alla anmälda hämtar sin mingelbiljett i er monter.

Värdskap: Hälsa gäster välkomna vid öppningen och tacka dem vid kvällens avslutning.

Maximal exponering: Synlighet under branschminglet, exempelvis på storbildsskärmar, bord, stolar och vepor (produktion ingår ej).

Reklamplats: Möjlighet att placera roll-ups och dela ut erbjudanden, reklamblad eller giveaways (produktion ingår ej).

Logotypprofilering: Logga på program, menyer, servetter och bordsryttare (produktion ingår ej).

Mingelbiljetter: Ett paket med 10 biljetter.

Kunddatabas: Kontaktuppgifter till alla mingeldeltagare.

Omnämnande: Synlighet vid presentationer och uppträdanden.

Marknadsföring: Logga i all kommunikation som rör minglet, både före och under evenemanget.

Syns i talarprogrammet

TALARTID I KONFERENSEN

79 000 KR

Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.

Säkra er plats som en viktig del av konferensprogrammet och nå en engagerad och relevant målgrupp! Med detta paket får ni en unik möjlighet att hålla ett 45-minuters seminarium under konferensen, där ni kan dela med er av er expertis, presentera innovativa lösningar eller skapa dialog kring aktuella ämnen.

Seminariet är öppet för alla konferensdeltagare och ger er en utmärkt plattform för att bygga relationer, inspirera och positionera ert företag som en ledande aktör inom er bransch.

SCENTID - ÖPPNA SCENEN

29 000 KR

Endast bokningsbart om ditt företag har en monter på mässan.

Arrangera ett 30-minuters öppet anförande på våra fokusscener och nå både konferensdeltagare och mässbesökare. Detta är en fantastisk möjlighet att dela er expertis, presentera era lösningar eller skapa dialog kring viktiga ämnen inför en bred och engagerad publik.

Exponeringspaket

REGISTRERINGSHALLEN

120 000 KR

Foliera och branda hela nedre registreringshallen. Tillgång till diskarna, golv och väggar.

CAFÉEXPONERING

99 000 KR

Dekorera caféet med ditt material. Ta med eget material som muggar, servetter, bordsryttare med mera.

SKÄRMAR OVANFÖR GARDEROBEN

10 000 KR/styck

Ovanför garderoben finns 4 st skärmar som passar utmärkt för exponering utav ert företags varumärke.

EXPONERING AV TOALETTERNA

55 000 KR

Partnern dekorerar toaletterna. Partnern tar med eget material som tvål, handdukar, blommor, annat material.

TRAPPREKLAM

30 000 KR

Till vänster om registreringsdiskarna i entréhallen. 1 trappa – 15 steg.

VATTENPARTNER

50 000 KR

Alla vattenflaskor som delas ut i entréer och vid scener har partners logga. Partnern levererar färdiga flaskor.

NAMNBRICKOR

50 000 KR

Få ert företags logga tryckt på deltagarnas namnbrickor som de bär med sig under mässans två dagar.

BADGEBAND

75 000 KR

Partners logga tryckt på alla nyckelband som används av deltagare. Partner levererar 3 000 stycken band. Exklusivt för ett företag.

FASADVEPA

35 000 KR

Partnern kan hänga upp en vepa utanför Kistamässan vid huvudentrén.

GLASVÄGG VID TOALETTERNA

30 000 KR

Exponering på de frostade glasen utanför toaletterna. I priset ingår 2 st dekaler i format: BxH 1000 x 1700 mm.

FLAGGA VID HUVUDENTRÉN

25 000 KR

Partnern har sin företagsflagga utanför Kistamässans huvudentré. Partnern levererar färdiga 5 stycken flaggor med format: 2,6 x 1,7 m.

PROFILERING PÅ GOLV

50 000 KR

Print på laminerad golvdekaler vid huvudentré /entrétorget och vid hallarna istället stället för gångmatta. I priset ingår 4 stycken golvdekaler i format: 2 x 1 m.

Kontakta oss
för mer information

Kalle Gustavsson

Sales Manager
Lösningar för Offentlig Sektor och Upphandlingsdagarna
+46 (0)707 32 67 00

kg@liveexpo.se

Stefan Johansson

Sales Manager
Framtidens Hälso & Sjukvård och e-Hälsa+MVTe
+46 (0)706-93 88 00

sj@liveexpo.se

Emil Lundin

Sales Manager
Framtidens Hälso & Sjukvård och e-Hälsa+MVTe
+46 (0)735 04 53 05

emil@liveexpo.se